31 Mar
31Mar

לא פשוט לנו השנה. 

עוד יותר לא פשוט לבעלי עסקים. 

חושבת שהכי לא פשוט לנו, בעלי העסקים הקטנים... 

סגר אחרי סגר נעים בחוסר ודאות אחד למשנהו 

ובין לבין – לקוחות, מוצרים, שירותים וכמובן – שיווק, ניהול כלכלי ועמידה בהתחייבויות. 

אישית, אני מרגישה, שהקדשתי את השנה האחרונה לצמיחה והתפתחות של העסק שלי ואני מרגישה שהוא התקדם בהרבה מאד מובנים ואיתו – גם אני. 

ועדיין, הצורך ביצירתיות ובגמישות יתר (במקרה הזה ממקום חיובי), הביאו אותי למצב בו אני חוששת למה שכבר קיים, אוהבת מאד את מה שעושה ומאד פתוחה לחשוב הלאה ולעצב מחדש את מערך השירותים שלי, על מנת להבטיח שאוכל להתקיים גם בתנאים לא קונבנציונליים, כפי שחווינו השנה. 

עוד מימיי בתעשייה, "סיעור מוחות" (Brainstorming) היה אחד הכלים האהובים עליי. השתמשתי בו המון – החל מפגישות של צוותים קטנים שהובלתי וכלה במפגשי תכנון שנתיים עם חברי הנהלה בכירים. יש משהו, במאגר הרעיונות שנוצר בסיעור מוחות, שמגרה מאד את התהליכים של היצירה והשינוי. 

אבל.... 

איך עושים סיעור מוחות כשאסור להיפגש ומהזום נשבר לכולנו?? בזכות דנית, תאומת הנפש שלי, גיליתי אתר ובו כלי נהדר, אשר משרת מצוין את התהליך לו הייתי זקוקה. מדובר באתר של IdeaBoardz.

השימוש באתר חינמי ואפשר להירשם אליו ולייצר לוחות לפי הצורך. הרעיון הכללי של סיעור המוחות הווירטואלי, הוא, שנפתח עבורך לוח רעיונות, אותו אתה יכול לשתף עם מי שאתה רוצה. לכל מי שקיבל את הקישור יש אפשרות "לשים פתק" משלו על גבי הלוח ובנוסף, לחוות דעה (ע"י סימון C) על רעיונות שאנשים אחרים העלו. 

הפתקים מצטברים על גבי הלוח, כמו גם החיווי לגבי הרעיון שקיבל את המספר הרב ביותר של הנקודות. ניסחתי הודעה מזמינה לקולגות עצמאיות ולחברות קרובות וביקשתי את עזרתן. 

וזו – לא איחרה לבוא (אני יודעת לאסוף את הטובות שבחברות!!). 

קיבלתי המון רעיונות לגבי פיתוח עסקי עבורי ויכולתי להתחיל להניע תהליכי חשיבה לגבי כיוונים חדשים. 

בחרתי לשתף כאן ברעיון, אשר קיבל המון אהדה בקרב חברותיי וזוהי חשיפה ראשונה שלי למוצר חדש בעסק שלי! 

מדובר בתמונה בעיצוב אישי

למה הכוונה? 

הכוונה היא לתמונה, המבוססת על תמונה קיימת שלכם/של מישהו אחר, אותה אני מעצבת במגוון טכניקות מיקס מדיה בהן אני משתמשת ובמגוון טקסטורות וחומרים. התמונה עוברת תהליך כלשהו, אם בצביעה מחודשת, בתוספות מעניינות או בהכנת קולאז' על גביה. 

אם לדייק טוב יותר את ההסבר, לא מדובר בציור שהוא רישום מדויק או ציור פורטרט, ובטח לא בציור על מים (מרבלינג). בהחלט מדובר בתמונה שמוקדשת כמחווה למקור והופכת אותה למיוחדת מעט יותר מזו המקורית. 

למרות שהרעיון "הרשמי" למוצר עלה רק כעת, כבר יצא לי להכין תמונות כאלה, אם אלה תמונות של ידוענים או מתנה לאנשים אהובים. 

אין לי מושג איך זה קרה, אבל יומיים אחרי שהתחלתי לגלגל את הרעיון של "תמונה בהזמנה", קיבלתי פניה בתגובה לפוסט שהעליתי – אני רוצה להזמין תמונה של עצמי!!! 


אז, קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות – המוצר החדש מבית "חשיבה יוצרת" – "תמונה בהזמנה". 


את התמונה ניתן לקבל על שלל מצעים – ממוסגרת, תמונה ללא מסגוּר, על עץ, קנבס ועוד. 

כמובן שגם הגודל ייקבע על ידי המזמין (גודל אופטימלי לקנבס הוא 20 ס"מ על 30 ס"מ או 30 ס"מ על 40 ס"מ). 


עוד פרטים וקישור להזמנה – כאן.

שיהיה המשך אביב נעים ושנמשיך להנות ממנו בחוץ!!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.